Prawo mediów elektronicznych – nowy numer ICT Law Review

Beata Marek Prawo, Prawo mediów i reklamy Leave a Comment

Rynek mediów cyfrowych z roku na roku rośnie w siłę. W dobie web 2.0 i 3.0 gdzie użytkownicy Internetu chętnie kreują treści w Internecie, a liczne algorytmy tę treść analizują by później przedstawić pewne obrazy populacji/użytkowników rodzą się nowe zagrożenia i problemy natury prawnej.

Ile możemy dowiedzieć się o osobie śledząc jej aktywność tylko w samych mediach społecznościowych?

W jaki sposób możemy zarazić urządzenia złośliwym oprogramowaniem korzystając z social media?

Jakie są granice wolności wypowiedzi prasowej w kontekście prawa do prywatności osób pełniących funkcje publiczne?

Czy naprawdę za dużo billingujemy?

Zapraszam Cię do lektury II numeru kwartalnika naukowego Wydziału Prawa i Administracji w Toruniu –

“Przegląd Prawa Technologii Informacyjnych. ICT Law Review”

Zachęcam także do wzięcia udziału w V konferencji naukowej “Internet – Granice Jawności”, która odbędzie się 22 maja 2013r. Ja też tam będę więc będzie to wspaniała okazja do spotkania się.