RODO dla marketera czyli na co marketing powinien zwrócić uwagę

Beata Marek Biznes, Ochrona danych osobowych Leave a Comment

 

Nowe przepisy o ochronie danych osobowych zaczną obowiązywać od 25 maja 2018r. W dzisiejszym poście znajdziesz moją rozmowę z Wiktorem Łyczko (BlogB2B). Dowiesz się z niej m.in.:

RODO dla marketera

  1. Co daje RODO?
  2. Dlaczego tak ważne jest dla marketerów i sprzedawców?
  3. Jak podejść do przetwarzania danych w social media?
  4. Czy wiemy jak korzystać z zewnętrznych systemów do zarządzania danymi?
  5. Jaki powinien być poziom wiedzy dyrektorów marketingu/sprzedaży?

Zastanówmy się ile mamy baz, czy wiemy gdzie są dane, po co nam dane, po co taka ilość, jak są przesyłane? Takim nieproporcjonalnym i nieuzasadnionym oraz nadmiarowym zbieraniem danych możemy wygenerować problem. Czasy zbierania danych na zapas się skończyły.

Kolejnym problemem to zgody. Sprawdźmy jak teraz wyglądają, czy są zgodne ze standardem zgody, o której mowa w RODO. Jeśli chcemy profilować to zupełną nowością będzie zgoda na profilowanie. Jak ją przygotować? Przeanalizujemy programy lojalnościowe oraz najbliższe planowane pod kątem zgodności.

RODO tuż tuż

Jeśli ten temat Ciebie interesuje zobacz jak możemy Ci pomóc.

[]
1 Step 1
Formularz kontaktowy
Imię i nazwiskowymagane
Firmaopcjonalnie
Telefonopcjonalnie
Napisz swoją wiadomośćmore details
0 /
Previous
Next
FormCraft - WordPress form builder